Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΣκοτεινιώτη, Κερασίαel
dc.date.accessioned2018-10-24T10:59:54Z
dc.date.available2018-10-24T10:59:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49420
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μέθοδοιel
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜεταγνώσηel
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα του αμοιβαίου στιλ διδασκαλίας στην ανάπτυξη της μεταγνώσης μαθητών Γ' τάξης δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International