Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΣκοτεινιώτη, Κερασίαel
dc.date.accessioned2018-10-24T10:59:54Z
dc.date.available2018-10-24T10:59:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49420
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μέθοδοιel
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜεταγνώσηel
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα του αμοιβαίου στιλ διδασκαλίας στην ανάπτυξη της μεταγνώσης μαθητών Γ' τάξης δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International