Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΣκοτεινιώτη, Κερασίαel
dc.date.accessioned2018-10-24T10:59:54Z
dc.date.available2018-10-24T10:59:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49420
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μέθοδοιel
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜεταγνώσηel
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα του αμοιβαίου στιλ διδασκαλίας στην ανάπτυξη της μεταγνώσης μαθητών Γ' τάξης δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International