Show simple item record

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΚαράβα, Φανή Θ.el
dc.date.accessioned2018-10-11T13:24:12Z
dc.date.available2018-10-11T13:24:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17976
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49330
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίες -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΚαινοτόμα προγράμματα και καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας στην Ά/θμια εκπαίδευση: βαθμός αποδοχής από τους εκπαιδευτικούς και εμπόδια στην εφαρμογή τουςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International