Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΚαραφυλλίδη, Χριστίνα Β.el
dc.date.accessioned2018-09-27T07:39:43Z
dc.date.available2018-09-27T07:39:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18065
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49242
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔράμα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΚοινωνικές αλληλεπιδράσεις σε τάξη μεικτής δυναμικότητας στο πλαίσιο παρέμβασης με τεχνικές της δραματικής τέχνηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International