Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.contributor.advisorΒούλγαρη, Αικατερίνηel
dc.creatorΜανώλη, Δήμητραel
dc.date.accessioned2018-09-27T07:39:42Z
dc.date.available2018-09-27T07:39:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49239
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓνωστική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΝευροεπιστήμεςel
dc.titleΔιερευνώντας τις γνώσεις και τις απόψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών σε ζητήματα νευροεκπαίδευσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International