Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΚοσμά, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49118
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑντίληψη του χώρου στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΝηπιαγωγείαel
dc.titleΗ προσέγγιση του "μωσαϊκού" στην προσχολική ηλικίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International