Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΚοσμά, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49118
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑντίληψη του χώρου στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΝηπιαγωγείαel
dc.titleΗ προσέγγιση του "μωσαϊκού" στην προσχολική ηλικίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International