Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΠανταζής, Βασίληςel
dc.creatorΚατσαρίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15084
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49114
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣτερεότυπαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΗ σχολική κουλτούρα του πολυπολιτισμικού σχολείου: αντιλήψεις, πρακτικές και εμπειρίες διευθυντών και εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International