dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Γεωργία | el |
dc.creator | Σεβαστάκη, Μαρία Ξ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:06Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17801 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49001 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια | el |
dc.subject.other | Ανάγνωση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Γλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα | el |
dc.title | Αξιολόγηση της εγκυρότητας περιεχομένου του εργαλείου άτυπης αξιολόγησης της ανάγνωσης προσανατολισμένης στην παρέμβαση με στρατηγικές (ΑΑΑΠΠΣ) | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |