Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΜπάκη, Μελπομένη Κ.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:03Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17808
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49000
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.titleΔιερεύνηση των αναγνωστικών δεξιοτήτων σε μαθητές δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International