Mostra i principali dati dell'item
Κυκλοφορώ με ασφάλεια και διαχειρίζομαι την αναστάτωσή μου: αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε δύο κοινωνικές ιστορίες ως πρόγραμμα παρέμβασης σε μαθητές που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού
dc.contributor.advisor | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.advisor | Βαβουγυιός, Διονύσιος | el |
dc.creator | Δαμιανάκη, Κωνσταντίνα-Στυλιανή Α. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:00Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17726 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48968 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Αυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών | el |
dc.subject.other | Διαταραχές αυτιστικού φάσματος | el |
dc.title | Κυκλοφορώ με ασφάλεια και διαχειρίζομαι την αναστάτωσή μου: αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε δύο κοινωνικές ιστορίες ως πρόγραμμα παρέμβασης σε μαθητές που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |