Show simple item record

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΚοίλιαρη, Στέλλα Ν.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:00Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17673
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48965
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Γλώσσα -- Περιπτωσιολογικές μελέτεςel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΣτάσεις εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής για την ένταξη μαθητών/τριών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μια συστηματική ανασκόπησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International