Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΚοίλιαρη, Στέλλα Ν.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:00Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17673
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48965
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Γλώσσα -- Περιπτωσιολογικές μελέτεςel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΣτάσεις εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής για την ένταξη μαθητών/τριών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μια συστηματική ανασκόπησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International