Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευάς, Μιχάληςel
dc.creatorΘανασάρα, Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:56Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48924
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6074
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Εκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.titleΗ χρήση του Web 2.0 στα ελληνικά σχολείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International