Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΣπανουδάκη, Καλλιόπη-Μαρία Ε.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:46Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17694
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48805
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλωσσικές τέχνες (Προσχολική)el
dc.subject.otherΓραμματισμόςel
dc.subject.otherΓλωσσική ανάπτυξη -- Παιδιάel
dc.titleΑξιολόγηση ενός άτυπου ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης του αναδυόμενου γραμματισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International