Mostra i principali dati dell'item
Αξιολόγηση ενός άτυπου ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης του αναδυόμενου γραμματισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίας
dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.creator | Σπανουδάκη, Καλλιόπη-Μαρία Ε. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:58:46Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:58:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17694 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48805 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Γλωσσικές τέχνες (Προσχολική) | el |
dc.subject.other | Γραμματισμός | el |
dc.subject.other | Γλωσσική ανάπτυξη -- Παιδιά | el |
dc.title | Αξιολόγηση ενός άτυπου ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης του αναδυόμενου γραμματισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |