Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΜυφταράι, Ντενάντα Ε.el
dc.date.accessioned2018-06-12T08:58:18Z
dc.date.available2018-06-12T08:58:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13982
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48772
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟικονομική κρίσηel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.otherΚαταναλωτές -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΒιομηχανικό μάρκετινγκel
dc.titleΑνάλυση των προτιμήσεων των βιομηχανικών καταναλωτών σε περίοδο οικονομικής κρίσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International