Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΖαφείρη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2018-06-06T09:27:45Z
dc.date.available2018-06-06T09:27:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14199
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48643
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Αυτοαξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΜέθοδος project στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδακτική Μεθοδολογία.el
dc.titleΗ εμπειρία των υποψήφιων εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της διδακτικής μεθόδου project : ανάλυση περιεχομένουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International