Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΠανάγου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2018-06-06T09:27:44Z
dc.date.available2018-06-06T09:27:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48640
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθητές -- Εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΣχολική βίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφορά -- Αντιμετώπισηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΒιωματική μάθησηel
dc.titleΠρόγραμμα βιωματικής μάθησης για το σχολικό εκφοβισμόel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International