Afficher la notice abrégée

Electronic Game Development with Unreal Engine

dc.contributor.advisorΒασιλακόπουλος, Μιχαήλel
dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.creatorΜπακανιάρης, Πέτροςel
dc.date.accessioned2018-06-04T07:25:04Z
dc.date.available2018-06-04T07:25:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other17628
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48603
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη μηχανή Unreal Engineel
dc.titleElectronic Game Development with Unreal Engineen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International