Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη μηχανή Unreal Engine
Electronic Game Development with Unreal Engine
dc.contributor.advisor | Βασιλακόπουλος, Μιχαήλ | el |
dc.contributor.advisor | Τσομπανοπούλου, Παναγιώτα | el |
dc.creator | Μπακανιάρης, Πέτρος | el |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T07:25:04Z | |
dc.date.available | 2018-06-04T07:25:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 17628 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48603 | |
dc.description | Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο. | el |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμός | el |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένων | el |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη μηχανή Unreal Engine | el |
dc.title | Electronic Game Development with Unreal Engine | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |