Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΜπουρλάκη, Χριστίνα Ι.el
dc.date.accessioned2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.available2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other9229
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48484
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3062
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑel
dc.subject.otherΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΑντεστραμμένη διδασκαλία: μια εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας στο μάθημα της Γεωγραφίας της Ε Δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International