Η επίδραση της διαφήμισης στα Social Media στην πρόθεση αγοράς
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/48398/17411.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
View/ Open
Author
Βαχαρέλης, Τριαντάφυλλος Γ.Supervisor name
Μπέλλου, Βικτώρια-Μαρία
Date
2018Language
el
Keyword
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.