Show simple item record

Design and implementation of artificial intelligence in games using neuroevolution algorithms

dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΤσουκαλάς, Ελευθέριοςel
dc.creatorΜπανακάκης, Κωνσταντίνος Ε.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:38Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16637
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48319
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑλγόριθμοιel
dc.subject.otherΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιγνίδιαel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση τεχνητής νοημοσύνης σε παιχνίδια χρησιμοποιώντας νευροεξελικτικούς αλγορίθμουςel
dc.titleDesign and implementation of artificial intelligence in games using neuroevolution algorithmsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International