Show simple item record

Using information systems for the tracking of Small and Medium Enterprises (SMEs) customers' purchase behavior to achieve customer loyalty

dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΜποζάνης, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΚούβελος, Παρασκευάς Κ.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:35Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16641
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48312
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠληροφοριακά συστήματα διοίκησηςel
dc.subject.otherΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.titleΗ χρήση των πληροφοριακών συστημάτων στη μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών από μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) με σκοπό τη δημιουργία πιστής πελατείαςel
dc.titleUsing information systems for the tracking of Small and Medium Enterprises (SMEs) customers' purchase behavior to achieve customer loyaltyen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International