Ο προγραμματισμός ως σοβαρό παιχνίδι για την ανάπτυξη αναλυτικής και αλγοριθμικής σκέψης σε παιδιά
Programming as a serious game for building early analytical and reasoning skills
Öffnen
Autor
Τσαλαπάτα, ΧαρίκλειαCommittee member
Χούστη, Αικατερίνη
Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος
Χρονάκη, Άννα
Παπαστεργίου, Μαρίνα
Ευαγγέλου, Δήμητρα
Τσομπανοπούλου, Παναγιώτα
Supervisor name
Χούστης, Ηλίας Ν.
Datum
2015Language
en
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.