Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξηςel
dc.creatorΘεωρή, Γεωργία Χ.el
dc.date.accessioned2018-03-22T11:01:40Z
dc.date.available2018-03-22T11:01:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other15966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48151
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.826
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Κύπρος -- Πάφοςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιχνίδιαel
dc.titleΕφαρμογές gamification στον τουρισμό: παράδειγμα εφαρμογής στην Πάφο (Κύπρος)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International