Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρία,el
dc.creatorΜωραΐτη, Νίκη Θ.el
dc.date.accessioned2018-03-05T10:36:26Z
dc.date.available2018-03-05T10:36:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47930
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.236
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.otherΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Αποδοτικότηταel
dc.subject.otherΠελατειακές σχέσειςel
dc.titleΑποτελεσματική αλληλεπίδραση μεταξύ εργαζομένων και πελατώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International