Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΝεστορίδου, Λεμονιά Ε.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47790
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠαιδιά μεταναστών -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπικοινωνία και εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΗ διαγλωσσικότητα ως μέσο επικοινωνίας: παρατηρήσεις στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης με παιδιά πρόσφυγες από τη Συρίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International