Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΝεστορίδου, Λεμονιά Ε.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47790
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠαιδιά μεταναστών -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπικοινωνία και εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΗ διαγλωσσικότητα ως μέσο επικοινωνίας: παρατηρήσεις στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης με παιδιά πρόσφυγες από τη Συρίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International