Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΝεστορίδου, Λεμονιά Ε.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47790
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠαιδιά μεταναστών -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπικοινωνία και εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΗ διαγλωσσικότητα ως μέσο επικοινωνίας: παρατηρήσεις στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης με παιδιά πρόσφυγες από τη Συρίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International