Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π.el
dc.creatorΧαντζή, Παρασκευή Κ.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16352
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47786
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠροσαρμογή (Ψυχολογία) στα παιδιάel
dc.titleΑπό το νηπιαγωγείο στο δημοτικό: η νοηματοδότηση της μετάβασης από την πλευρά των νηπίωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International