Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΣιδέρη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:52Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13992
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47721
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσείο Ηρακλειδών (Αθήνα, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΜουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψειςel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
dc.titleΤα μαθηματικά στο μουσείο: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο Ηρακλειδώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International