Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΜαντζάρη, Σοφία Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47705
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης της θυματοποίησης στο χώρο του σχολείου και του τρόπου απεικόνισης των συναισθημάτων του δράστη και του θύματοςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International