Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΛεούση, Άννα Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13914
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47702
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.el
dc.titleΣυγκριτική μελέτη των ιδεών μαθητών της Ε' δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες και τυπικής ανάπτυξης σχετικά με το φαινόμενο των εποχών και διερεύνηση του βαθμού εννοιολογικής αλλαγής μέσω της χρήσης ΤΠΕel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International