Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιππος Μ.el
dc.creatorΚατσαρού, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:48Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13896
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47700
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑριστεροχειρία και δεξιοχειρία (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογίαel
dc.titleΣύγκριση της σχεδιαστικής επίδοσης αριστερόχειρων και δεξιόχειρων φοιτητώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International