Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΦλουρέντζου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:48Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47696
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση, δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠροσαρμογή (Ψυχολογία)el
dc.titleΟμαλή μετάβαση από τη νηπιαγωγείο στο δημοτικό και παιδιά με ειδικές ανάγκεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International