Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΝησιώτου-Μαντέλου, Ιουλία,el
dc.creatorΓουλιελμάκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:47Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13867
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47695
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΘέατρο στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΘέατρο -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΔράμα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subject.otherΝοητική καθυστέρησηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΤο θέατρο στην εκπαίδευση παιδιών με ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International