Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΤάκου, Ευανθία Κων.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:47Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13866
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47694
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔυσλεκτικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔυσλεξίαel
dc.subject.otherΜάθηση, δυσκολίες τηςel
dc.titleΑξιολόγηση της δυσλεξίας σε παιδιά σχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International