Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚουκώλη, Μαρία Ε.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:47Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13836
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47692
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιευθυντές -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Στάσειςel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.titleΗ συμβολή του κοινωνικού σχολείου στην προώθηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: διερεύνηση των αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων σχετικά με την εφαρμογή του κοινωνικού σχολείουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International