Afficher la notice abrégée

Design and implementation of a game engine

dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.creatorΑναστασόπουλος, Βασίλειος Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:38Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13237
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47650
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΒΙΝΤΕΟel
dc.titleΣχεδίαση & υλοποίηση πλατφόρμας ανάπτυξης video gameel
dc.titleDesign and implementation of a game engineen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International