Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΝτάσιου, Ειρήνη Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12974
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47620
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΓλωσσικοί και ψυχοσυναισθηματικοί παράγοντες που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International