Show simple item record

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΝτάσιου, Ειρήνη Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12974
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47620
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΓλωσσικοί και ψυχοσυναισθηματικοί παράγοντες που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International