Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΧαντζή, Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:14Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16656
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47559
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣτερεότυπαel
dc.subject.otherΠροκαταλήψειςel
dc.subject.otherΜειονότητες -- Κοινωνικές συνθήκεςel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΛογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.titleΗ συμβολή της διαπολιτισμικής παιδικής λογοτεχνίας στην αποδόμηση των εθνοτικών στερεοτύπων: έρευνα σε ένα πολυπολιτισμικό σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International