Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΧαντζή, Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:14Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16656
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47559
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣτερεότυπαel
dc.subject.otherΠροκαταλήψειςel
dc.subject.otherΜειονότητες -- Κοινωνικές συνθήκεςel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΛογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.titleΗ συμβολή της διαπολιτισμικής παιδικής λογοτεχνίας στην αποδόμηση των εθνοτικών στερεοτύπων: έρευνα σε ένα πολυπολιτισμικό σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International