Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΚαρασαντέ, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:13Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16302
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47556
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμός -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμός -- Ελλάδα -- Λαμίαel
dc.subject.otherΒία στα σχολεία -- Eλλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΒία στα σχολεία -- Eλλάδα -- Λαμίαel
dc.titleΟι αντιλήψεις και οι εμπειρίες των σύγχρονων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γύρω από το θέμα του σχολικού εκφοβισμούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International