dc.contributor.advisor | Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη | el |
dc.creator | Στύλα, Δέσποινα Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:29:09Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:29:09Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 15841 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47543 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3118 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Νεοελληνική λογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) -- Περιπτωσιολογικές μελέτες | el |
dc.subject.other | Μέθοδος project στη διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Διδακτικά συστήματα | el |
dc.title | Η διδακτική μέθοδος project στο μάθημα της λογοτεχνίας: ο νέος ρόλος του εκπαιδευτικού και η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |
dc.contributor.committeeMember | Τσιλιμένη, Τασούλα | el |
dc.contributor.committeeMember | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Μπότσογλου, Καφένια | el |
dc.contributor.committeeMember | Σακκής, Δημήτριος | el |
dc.contributor.committeeMember | Σηφάκη, Ευγενία | el |