Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΤσαμίδου, Λεμόνα-Ζωήel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:04Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47526
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4870
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΣχέδιο, Ψυχολογία τουel
dc.titleΕπικοινωνιακές διαστάσεις του παιδικού σχεδίου: τα παιδιά ζωγραφίζουν για ένα δάσκαλο, ένα γονιό κι έναν άγνωστοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International