dc.contributor.advisor | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.creator | Ζαχαράκη, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:29:01Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:29:01Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 16618 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47516 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4839 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Νηπιαγωγοί -- Ρόλος | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Εκπαιδευτικοί -- Ρόλος | el |
dc.subject.other | Συνεκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Συνεργατική διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Παιδιά προσχολικής ηλικίας -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Ειδική παιδαγωγική -- Μέθοδοι διδασκαλίας | el |
dc.title | Ζητήματα συνεργασίας και συνεργατικής διδασκαλίας μεταξύ εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης: οι απόψεις των νηπιαγωγών γενικής εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.committeeMember | Διδασκάλου, Ελένη | el |