Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΠαπάζογλου, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16539
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47507
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαταραχές αυτιστικού φάσματοςel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΗ χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της αγγλικής σε μαθητές με ΔΑΦel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International